FALL/WINTER RESOLUTIONS (beauty, lifestyle, etc)

Dlaczego mamy coś postanawiać sobie tylko na Nowy Rok? Cóż, nasze nawyki w zimie różnią się trochę od tych letnich - dlaczego więc nie robić postanowień na każdą porę roku? :> Cóż, nie wiem jak Wy, ale ja zdecydowałam się, że będę tak robić, oczywiście nie będą one tak poważne jak te noworoczne, ale zawsze od czegoś trzeba zacząć, a udoskonalanie musimy zaczynać od DZIŚ, nie od JUTRA, bo inaczej nie będziemy tak wymagające od siebie jak byśmy chciały - i co za tym idzie, będziemy czegoś żałować. A życie, gdy czegoś się żałuje potrafi być cóż - nie do zniesienia.




- BEAUTY

1. Będę starała się stosować naturalne metody oczyszczania twarzy np. OCM, płatkami owsianymi czy mydłem z Alepii...


2. NAWILŻANIE, NAWILŻANIE, NAWILŻANIE (i natłuszczanie kremami ochronnymi).



3. Przerzucę się w ogóle na większość kosmetyków naturalnych, a najlepiej DIY!


4. Będę stosować lżejszy makijaż oczu.
Dotychczas nakładałam na siebie stanowczo za dużo czarnej kredki. Przerzucę się na inne kolory! Białą, brązową, cielistą. Może nawet jakieś turkusowe wariacje? Kto wie ;)




- LIFESTYLE

1. Będę zawsze jeść śniadanie.
No, czasami mi się nie chce.



2. Będę częściej gotować.
Odkryłam, że sprawia mi to radość, jednak jestem czasami zbyt leniwa nawet żeby sprawić sobie przyjemność ;)


3. Postaram się myśleć pozytywniej. Oraz częściej wyrażać swoje zdanie i mniej stresować się przy znajomych.


4. Czytać przynajmniej dwie książki miesięcznie (nowe książki, nie cały czas te same), nawet jeśli jestem w klasie maturalnej. ;D



5. Przyłożyć się do matury z historii!



6. Ćwiczyć częściej!!!



7. Wychodzić więcej ze znajomymi.



A później świat może się skończyć. Amen.



0 komentarze:

 

GOODREADS

Aktualnie czytam

Impulse & Initiative: What If Mr. Darcy Didn't Take No for an Answer?

More of Bakasue's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists

Blogroll

Popular Posts

Obsługiwane przez usługę Blogger.