Postanowienia Noworoczne 2013

Chyba tylko ze mnie taki sucker, że dziś nie będę się zbyt dobrze bawić. Cóż - infekcja nie wybiera, a w tym przypadku niestety ja ją złapałam. W wyniku czego mam zapchany nos i nie czuję się przeszczęśliwie + jestem bardzo zmęczona i wszystko mnie boli. Ten rok nie należał do specjalnie udanych. Wielkie nadzieje pokładam w następnym. 




POSTANOWIENIA NOWOROCZNE

Lifestyle
1. Przeprowadzić się. Tak. Tutaj sytuacja jest tak toksyczna, że nie mogę myśleć trzeźwo.
2. Zdać dobrze maturę, tak aby się dostać na wymarzone studia. Wątpię w siebie w tym przypadku, ale postaram się mimo to.
3. Więcej spacerować! 
4. Będę bardziej aktywna.
5. WIĘCEJ GOTOWAĆ! - uwielbiam to, a tak strasznie zrzucam to na drugi tor.
6. Ruszyć dupę i w końcu zacząć zarabiać. Chociaż trochę. Mimo, że jestem młoda, jestem obrotna i zdolna. A jeśli to ma pomóc to mówi samo przez się.
7. Przeczytać minimum 50 książek w tym roku! 
8. Pojechać gdzieś chociaż na tydzień.
9. Pokochać siebie.

Beauty
1. Przestać obgryzać paznokcie.
2. Dbać bardziej o ubiór.
3. Postawić na jakość, nie ilość kosmetyków.
4. Skupić się bardziej na moich włosach.
5. Zadbam o ciało bardziej - w sensie nawilżenia.



Dużo tego. Spróbuję to wszystko ogarnąć w tym roku. ;)



0 komentarze:

 

GOODREADS

Aktualnie czytam

Impulse & Initiative: What If Mr. Darcy Didn't Take No for an Answer?

More of Bakasue's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists

Blogroll

Popular Posts

Obsługiwane przez usługę Blogger.