New In #1

Hej~
Dzisiaj przychodzę do Was z małą aktualizacją mojej kosmetyczki, no i częściowo szafy. :3 Niedawno kupiłam sobie parę nowości, więc chciałam się nimi nieskromnie pochwalić, a może zwrócić uwagę na promocje, które są nadzwyczaj przystępne w tym roku.



W pierwszej kolejności chciałam się pochwalić tym oto Sephorowym nabytkiem. :3 Dostałam go jako część prezentu świątecznego. Nie wiem jeszcze czy jest wart swojej ceny, ale jak na razie jestem zadowolona. I och, jak to wszystko ślicznie wygląda i pachnie! Jestem w fazie testowania, ale mogę już obiecać, że skrobnę jakąś małą recenzję! :3

Nowa "piórkowa" maskara z Maybelline, która prawdopodobnie zagości u mnie na dłużej. Bardzo przypadła mi do gustu jej formuła. Może i nie daje spektakularnego efektu, ale ja mam dość długie rzęsy, więc się na nich sprawdza i świetnie je rozdziela.

Dwa uniwersalne kremiki z Oriflame po promocyjnej cenie 10 zł, przecenione z 25 zł. Jeden zwykły, drugi migdałowy. 

Przepraszam za jakość zdjęcia. Reszta zakupów z Oriflame.

Nie mogę się doczekać testowania mydełka~

Och, ja szczęściara! Udało mi się dorwać tę kokardkę do włosów w River Island - nie dość, że w modnym, aksamitnym wydaniu, to jeszcze przecena -50%! 


A wam udało się coś upolować? :3


0 komentarze:

 

GOODREADS

Aktualnie czytam

Impulse & Initiative: What If Mr. Darcy Didn't Take No for an Answer?

More of Bakasue's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists

Blogroll

Popular Posts

Obsługiwane przez usługę Blogger.